پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

داورزنی: حیثیت والیبال ایران زیر سوال رفت

  • کد خبر: ۱۸۹۶۱۷
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
داورزنی: حیثیت والیبال ایران زیر سوال رفت
رئیس فدراسیون والیبال گفت: قرار نیست کسی را محاکمه کنیم، ولی باید تلاش کنیم از زوایای مختلف موضوع ناکامی تیم ملی را بررسی و راهکار بیندیشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال در سال ۱۴۰۲ برای بررسی عملکرد تیم ملی مردان ایران از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر) به ریاست محمدرضا داورزنی آغاز شد.

وحید مرادی، محسن ترابی، میلاد تقوی، جمشید حمیدی، ناصر میرفخرایی، منوچهر پورحسن، علی موذن، مصطفی کارخانه، محمود افشاردوست، محمدرضا تندروان، جهانگیر سیدعباسی، امیر حسینی، آرش صادقیانی، غلامرضا مومنی‌مقدم، فرهاد نظری‌افشار، علی شاکری، علیرضا نادی، عادل غلامی، عیسی سنگدوینی، پیمان اکبری، امیرحسین منظمی و امیر طلوع‌کیان از دیگر شرکت کنندگان در این نشست بودند.

محمدرضا داورزنی در ابتدای نشست کمیته فنی اظهار داشت: پیش از المپیک ۲۰۲۱ در شرایطی که باید خود را آماده مسابقات المپیک می‌کردیم و برای آماده کردن تیم برای حضور در المپیک فرصت داشتیم، در جلسه کمیته فنی در نهایت به قرارداد با «آلکنو» رای داده شد و با «توتولو» تیم را به مسابقات المپیک توکیو بردند. در همان زمان هم بحث این بود که برای قهرمانی آسیا سرمربی دیگری را بگذاریم که تیم را برای این تورنمنت آسیایی آماده کند.


داورزنی با بیان این‌که تیم ملی والیبال ایران در المپیک توکیو نسبت به المپیک ریو ضعیف‌تر عمل کرد و انتظارات را برآورده نکرد، ادامه داد: در آن زمان فضای عمومی این بود که فرصتی را به مربی ایرانی بدهیم تا با به‌کارگیری کادر ایرانی در قهرمانی آسیا توانمندی‌های خود را نشان دهد. هر چند حفظ سهمیه المپیک افتخاری برای کشور بود، اما عملکرد بهتری نسبت به گذشته نداشتیم. از ۵ بازیکن تیم ملی قبل و الباقی از دیگر بازیکنان استفاده کردیم و در نهایت تیم ایران در ژاپن موفق به کسب مدال طلای آسیا شد.

وی با اشاره به سرمربیگری بهروز عطایی از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ گفت: حدود دو سال و اندی به بهروز عطایی و کادر ایرانی فرصت دادیم تا تیم را رهبری کنند. همه کارشناسان اذعان داشتند که در حال حاضر از بازی تیم ملی لذت کافی نمی‌بردند و انسجام کافی وجود ندارد.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: اگر به این نتیجه رسیدیم که تیم انسجام ندارد، باید حداقل فضا به سمتی پیش برود که مردم از بازی تیم راضی باشند، اما دیدیم که تیم در مسابقات شاداب نبود. این شادابی چرا وجود ندارد و اشکال کجاست؟ ما باید آن را برطرف کنیم. واقع بینانه نگاه کنیم که چه اتفاقی در تیم ملی رخ داده که انتظارات مردم برآورده نمی‌شود. والیبال اعتباری میان مردم یافته و باید آن را حفظ کنیم. مجموعه فدراسیون و خانواده والیبال هر کاری توانست برای موفقیت تیم ملی کرد. الان هم اینجا هستیم از انتخاب بازیکنان تا نحوه تمرینات و اردو‌های تدارکاتی هر چه را که فکر می‌کنید، باید در این جلسه مطرح کنید تا بتوانیم این مشکل را درمان کنیم. قرار نیست کسی را محاکمه کنیم و باید تلاش کنیم از زوایای مختلف موضوع را بررسی و به راهکار بیندیشیم.
منبع: سایت فدراسیون والیبال

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->